Pobierowo

Pod koniec sierpnia wyjechaliśmy na wycieczkę do Pobierowa. Zakwaterowaliśmy się w Pensjonacie pod Filarami. Pogoda była piękna, korzystaliśmy ze słońca i morskich kąpieli. Podczas pobytu zwiedziliśmy ruiny kościoła
w Trzęsaczu, jest to pozostałość po wybudowanym na przełomie XIV i XV wieku kościele pw. św. Mikołaja. Świątynia pierwotnie wzniesiona w odległości ok. 1,8-2 km od brzegu morza, pośrodku wsi, uległa zniszczeniu w wyniku procesów abrazyjnych. Do dzisiaj zachowała się jedynie południowa ściana kościoła znajdująca się u szczytu klifu.
W kolejnym dniu pojechaliśmy do Świnoujścia, gdzie przeprawiliśmy się promem na drugą część miasta. Zwiedziliśmy wybrzeże i wypłynęliśmy na rejs wycieczkowy statkiem pasażerskim m/s „Chateaubriand”
z przewodnikiem, na trasie 24 km, przez 2 godz. w czasie rejsu poznaliśmy tor wodny do Szczecina, port Marynarki Wojennej, Kanał Mieleński, Starą Świnę, krajobrazy krainy 44 wysp, rezerwat ptactwa wodnego,przeprawę promową „Karsibór”, Terminal Promów Morskich, Morską Stocznię Remontową. Podczas rejsu towarzyszyła nam piękna pogoda, dzięki której dużo czasu spędziliśmy na tarasie widokowym statku. Następnego dnia udaliśmy się do Międzyzdrojów, aby zwiedzić piękne molo i Aleję Gwiazd. Każdy z nas szukał odcisków dłoni ulubionego artysty.
W drodze powrotnej pojechaliśmy do Kołobrzegu. Przespacerowaliśmy się brzegiem morza, weszliśmy na molo
i podziwialiśmy piękne widoki. Zwiedziliśmy również port morski.  Zjedliśmy pysze lody w polecanej lodziarni. Zadowoleni wróciliśmy do domów. Wyjazd był bardzo atrakcyjny.